Friday 22 August 2014

iffatku ..

tanggal 26/06/2014 pukul 2.44 ptg lahirlaaa pengarang jantung aku yg 9 bulan aku bawak dalam perut MUHAMMAD IFFAT AIMAN BIN KHAIRUL NIZAM  ..memang surprised sbb aku xtahu ank ak lelaki ke pompuan ..tiap kali scan mmg ak xpenah tnye ..n ramai yg ckp ak ngndung ank pompuan ..sekali kluar hero laa ..pengalaman sakit bersalin yg sume pompuan tempoh ..mmg pelik sakit dia ,btol ckp mak mse nk melahirkn mmg nyawe kite kt hujung rambut je ..hanye tuhan je laa yg taw ..da berserah sgt mse to ..air ketuban dipecahkan pukul 12.30 tgh ari ..pasto trus ke labor room ..dlm mse tggu jln terbukak to naseb baek suami ade kt sebelah ..siap ckp ngn suami rase cm nk tinggalkan perut kt situ n aku nk lari satu hospital ..xsanggup tahan ..byk kali aku tarik tangan nurse bagitau yg ak sakit ..naseb baek dpt nurse yg baik ,teman aku n pesan byk kali bace La illahailla anta subhanaka inni kuntu minal zhalimin ..dpt gk aku ikot ..lepas je bersalin ,memang rase cm pelik sgt sbb cm xcaye kite nh yg lahirkn baby to ..tp syukur Allah bg ak merasa jadi seorang ibu ..








No comments:

Post a Comment